Herkkuja Bungalowilta


Bungalow. Tanskalainen merkki, johon olen aina välillä törmännyt sisustuslehdissä ja -blogeissa. Aina ihastellut, mutta vasta eilen hakeuduin heidän kotisivuilleen. Ihania juttuja, joista oli pakko kertoa teillekin!

Kuvat Bungalow

Helsingissä näitä myy ilmeisesti Kämppä. Pitänee ruveta suunnittelemaan retkeä Eiraan.

Tarvitsisin kipeästi ompeluaikaa. Kankaita ja ideoita olisi ainakin tyynyihin ja pariin muuhunkin juttuun. Mun tapauksessa ompeleminen vie vain niin paljon aikaa, että sellaisen tuntimäärän hankkiminen tietää erikoisjärjestelyjä.

2 kommenttia

  1. Mulla kanssa odottaa kaapillinen ihania kankaita toteuttamisiin. Ideoita syntyy päivittäin, toteutusta ei juuri. Mä tartten kans rauhan kun alan ompeleen, muuten menee yhdeksi purkamiseksi vain.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ihan toi sama juttu mulla! Ompeleminen vaatii hurjasti keskittymistä.

      Poista