Aurinkoa odotellessa

Kulunutta kevättä on värittänyt kuumeinen aurinkolasipohdinta. Investoidako aitoihin Ray-Ban Wayfarereihin vai hankkiako taas halvemmat versiot. Päätöksen teki puolestani tiukka budjetti ja nämä kuvissa esiintyvät pokat. Uusimman Trendin opastamana suuntasin aurinkolasiostoksille Monkiin ja tämän kesän lempparit löytyivät sieltä kympillä. Olen verrattain laiska käyttämään aurinkolaseja ja niiden täytyy olla tosi päheät, että ne motivoivat aktiiviseen käyttöön. Nyt loppui siristely tältä keväältä.




4 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. Joo, toisaalta hyvä, että sataakin, kun luonto on niin raikas silloin, mutta kyllä se aurinkokin olisi kiva;-)

      Poista
  2. Mäkin olen monena vuonna meinannut investoida kunnon arskoihin, mutta jäänyt on aina. Hitsit, jos noin makeita laseja saa kympillä, niin ei kannata. Ja mulla on aina lasit hukassa, vaikka yhdet on kotona, yhdet autossa ja yhdet laukussa....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä olen ainakin tämän kesän ihan tyytyväinen näihin. Pohdin asiaa taas sit ensi vuonna:-)

      Poista