Yksi syy lisää...

...matkustaa kesällä Tukholmaan.

Johtuneeko muutosta vai mistä, mutta haluaisin aivan kamalasti Tukholmaan tänä kesänä. Ensiksikin haluaisin kokea kesäisen Tukholman ja toiseksi haluaisin päästä kaikkiin kaupungin sisustusputiikkeihin. Tässä yksi listaan mukaan.


Nolona täytyy myöntää, että Tukholmassa on tullut vierailtua lukuisia kertoja, yhden kesän olen siellä jopa asunutkin, mutta silti olen eksynyt Tiogruppenin myymälään vain kerran ja silloinkin vierailu jäi erittäin lyhyeksi. No nyt haluaisin korjata tämän asian.



Tukholmasta olen myös kesällä 2003 siellä kesätöissä ollessani tehnyt ensimmäiset sisustushankintani. Ne ovat edelleen aarteitani, osittain myös niihin liittyvien muistojen vuoksi.

Brukan kulhot ostin pari päivää ennen kotiinpaluuta ja niiden saaminen ehjänä kotiin kaikkien muiden matkatavaroiden ohessa oli melko haasteellista. Kerran jo olin kuulevinani toisen kulhon särkyvän, joten ilo oli suuri, kun kotona kuorin astiat suojapaperista ja ne olivatkin ihan ehjät.



Designtorgetista hankitut lasinaluset puolestaan ovat keränneet paljon kehuja. Ja aiheuttaneet huvittunutta hyminää, kun olen ne aina illanistujaisissa kiikuttanut vieraiden lasien alle.



Hih, näköjään 21-vuotias minä tarvitsi kotiinsa kaikkein kipeimmin juuri tarjoilukulhoja ja lasinalusia...

P.S. Täältä löytyy myös yksi syy mennä Tukholmaan.

2 kommenttia

  1. Vastavierailulla! Meillä kans mahdollisesti kesällä Tukholman reissu suunnitteilla. Tuolla Tiogruppen:lla on kyllä päästävä käymään. :)

    VastaaPoista