Lahja 30-vuotiaalle minulle

Mulla on välillä tapana ostaa lahjoja itselleni. Esim. syntymäpäivänä saatan ostaa itselleni jotain, mitä en ehkä muuten raaskisi ostaa. Joten totta kai haluaisin antaa itselleni myös 30-vuotislahjan. Ja koska syntymäpäivä ajoittuu lähes yksiin muuttopäivän kanssa, niin haluaisin sen olevan jotain sisustamiseen liittyvää. Jotain ajatonta ja kaunista. Sellaista, joka ilahduttaa vuosien jälkeenkin. Ehdokkaita on tällä hetkellä kaksi.

Toinen niistä on String-hylly.

Kuva täältä


Ja toinen joku kaunis valaisin, esimerkiksi tämä Lundian Hehku, johon tutustuin viimeviikkoisella vierailullani.

Tuo valkoinen vasemmalla


4 kommenttia

  1. Ihana tuo valaisin! Tykkään :)
    t. Kira

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookin:-) Ihanan näköinen ja vielä valaiseekin tosi kauniisti.

      Poista
  2. Valaisin on hieno, mutta tuo hylly on niin ihana! Mä kans oon omaa Stringiä halunnut keittiöön, mutta tyydyin Ikean väliaikaisratkaisuun (vähän samanhenkiseen). Vielä mä kuitenkin aidon originaalin ostan! ;) Vaikea valinta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätyy toivoa, että en keksi vielä lisää vaihtoehtoja, koska sitten menee jo mahdottoman vaikeaksi:-)

      Poista